citer lawak jer

View previous topic View next topic Go down

citer lawak jer

Post by isotonik on Thu 13 Mar 2008, 11:18 am

Citer 1


Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku.
Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah..


Citer 2

Aderla sorang lelaki datang ke sebuah
rumah untuk meminta
derma. Derma untuk rumah orang-orang
tua. seorang budak pun membuka pintu.
budak : derma ape bang?
lelaki : derma untuk rumah orang-orang
tua. adik ada apa-apa untuk
didermakan?
budak : nanti jap.saya ambilkan atuk
saya.
lelaki : ?????


Citer 3

Tunang Farid, Siti, menelefonnya untuk
memutuskan pertunangan mereka.
Farid : Mengapa?
Siti : Saya dah bosan ngan awak. saya
dah ada teman baru. Sebelum tu
awak mesti kembalikan semua gambar
saya.
Farid : Ok. Tapi saya tak ingatlah
yang mana satu gambar awak, Nanti awak
pilihlah sendiri. Yang selebihnya
kembalikan kepada saya.
Siti : Erkkkkkk........
Benci .........


Citer 4

3 org menaiki motor dan ditahan polis
trafik. Namun pemandu motor
tersebut tidak berhenti. Katanya, 'Tak
Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!


Citer 5

Citer ni member aku yg beritau. Sampai
nak pecah perut dibuatnya. It
happen at Jalan Loke Yew. Satu malam
tu kawan pompuan ni la, dia baru
jer balik dari party, tak tahu how
many glasses dia minum ler
tapi memang dia betul-betul mabuk. So
masa on the way home she got blocked
from the police officer and asked for
her driving license and so on but
unfortunately
at the same time tu, there was an
accident happen a cross the road.
Quite
major jugaklah accident and the
policeman leave her and rushed to the
accident scene.So this stupid girl dah
gabra tak tahu nak buat camne,
she just ran off back to her car and
head straight back home in Klang.
So the next morning polis datang ketuk
pintu rumah dia dan polis tu
tanya dia, "AWAK PEGI MANA MALAM
SEMALAM?"
Pompuan ni pulak jawab, "TAK KEMANA
ENCIK. SAYA KAT RUMAH JER.
" So polis tu tanya lagi, "BETUL
KER???"
Pompuan tu jawab, "BETUL ENCIK. SUMPAH
SAYA TAK GI MANA2, TANYA LER
NGAN HOUSEMATE SAYA."
So polis tu kata, "YE KER? (sambil
tergelak) MARI SINI, KELUAR JAP"
Lepas tu polis tu tunjuk, "HA!!! ITU
KETA SAPA TU??"
Pompuan tu macam nak pengsan sebab dia
dah terbawak keta polis yg
malam tadi balik rumah, dia ingat keta
dia sebab kaler sama warna
putih (wira) cuma keta dia takde
sticker polis kat tepi pintu jer. Tak
pasal2 kena saman RM1000 dan gantung
lesen 1 tahun.


Citer 6

Seorang Tok Batin baru membeli
motorsikal Honda dan kebetulan pada
jalan pulang terserempak dengan
kawanya yang ingin menumpang, lalu
ditumpangkan kawanya itu. Dalam
perjalanan kawannya merasakan Tok
Batin
hanya mengunakan gear 1 sahaja lalu
bertanyalah kawanya itu,
Kawan Tok Batin : Kenapak kamu hanya
pakai gear 1 sahaja.
Tok Batin : Kalau rosak 1 gear ada 2
lagi gear.
Kawan Tok Batin : ????????


Citer 7


Seorang posmen yang datang menghantar
surat .
" Assalamualaikum "
" Walaikumsalam "
" Ni rumah encik Sameon ye?
" Ya saya"
" Poning kepala saya mencari alamat
rumah encik ni "
" Buat susah aje encik nie! Apsal tak
pos aje?"


Citer 8

Orang Asli Dan Polis
orang asli : selamat pagi tuan
polis : selamat pagi
polis : apa hal
orang asli : saya nak buat repot tuan
polis : fasal apa tu
orang asli : kawan saya di baham
harimau
polis : pukul berapa
orang asli : dia tak pukul, terkam
polis : habis?
orang asli : tak habis, tinggal kepala


Citer 9

Seorang lelaki pergi ke klinik mata.
Setelah matanya diperiksa, dia
bertanya: " Doktor, lepas pakai cermin
mata nanti, boleh ke saya
membaca macam orang lain?" "Dah
tentu, " jawab doktor. "Oh,
gembiranya.
Dah lama saya buta huruf, akhirnya
boleh juga saya membaca," kata lelaki
itu dengan riang.


Citer 10

Sebaik sahaja mengambil tempat duduk
di ruang menunggu sebuah klinik,
Shan terpandang Amin sedang menangis
teresak-esak. Dia segera mendekati
Amin. : Shan Kenapa menangis?
Amin : Saya datang untuk ujian darah.
Shan : Awak takut ke?
Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa
ujian darah dijalankan, mereka
telah terpotong jari saya.
(Mendengarkan penjelasan Amin, Shan
menangis.)
Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
Shan : Saya datang untuk ujian air
kencing...


Citer 11

Seorang atok membawa cucunya ke
pejabat pos untuk menghantar surat .
Cucunya bertanya bila melihat atoknya
memasukkan surat ke dalam tong
berwarna merah.
"Atok buat apa tu?".
"Atok bagi surat kat kawan atok,cu!"
jawap atoknya.
Cucunya bertanya lagi, "Apa bangang
sangat kawan atok
duduk dalam tong merah tu?"


Citer 12

Seorang pegawai polis masuk ke bilik
mayat sebuah hospital untuk
menyiasat punca kematian tiga lelaki
sekaligus.
Selepas memeriksa mayat-mayat itu, dia
bertanya kepada penjaga bilik
berkenaan.
Polis : Mengapa ketiga-tiga mayat
tersenyum?
Penjaga : Lelaki pertama sedang
bersanding, apabila tiba2 diserang
strok.
Lelaki kedua pula khabarnya menang
loteri dan mati serangan sakit jantung
manakala yg ketiga
disambar petir.
Polis : Hah! Kenapa disambar petir pun
tersenyum?
Penjaga : Masa tu dia ingat orang
sedang ambil gambarnya...

isotonik
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 52
Age : 27
Location : pahang
Intake : julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile

Back to top Go down

Re: citer lawak jer

Post by @llif on Thu 13 Mar 2008, 11:20 am

KAU NIE MOK BAB BKN2... BG JE LA KAT KAU KAN....

@llif
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 125
Age : 27
Location : BP, JB
Intake : Julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile http://www.myspace.com/crime_skaters

Back to top Go down

Re: citer lawak jer

Post by Guest on Thu 13 Mar 2008, 11:25 am

KhaKhaKha lol!

Walaupun lawak2 ni aku dh pernah baca kat MAJALAH MASTIKA...

anyway... ko mmg besh ar nyum... keh keh keh... Laughing

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: citer lawak jer

Post by qaleq on Thu 05 Jun 2008, 12:20 pm

raja lawak

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: citer lawak jer

Post by Sponsored content Today at 11:49 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum