PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

View previous topic View next topic Go down

PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by @llif on Thu 13 Mar 2008, 6:15 pm

Al-kisah pada suatu hari, Pak Pandir keluar ke bandar bersama Mak
Andeh untuk membeli sebuah kereta. Anaknya tidak dibawa kerana
bimbang penjual kereta tidak mahu menjualkan kereta kepadanya kerana
dia sudah mempunyai anak.

"Isteriku Andeh, rasa-rasa orang tu mahu tak jual kereta pada
kita?" kata Pak Pandir.

"Kenapa abang tanya macam tu?" balas Mak Andeh.

"Yelah, manalah tahu, dia ingat saya tak mampu nak bayar sebab saya
kena bagi awak dan anak kita makan...takut tak cukup duit..." jawab
Pak Pandir.

Maka mereka pun tiba di tempat penjualan kereta...

"Saya mahu beli yang ini" kata Pak Pandir sambil menuding jari ke
arah kereta Proton Waja berwarna silver.

Setelah membayar wang pendahuluan, Pak Pandir memandu kereta itu
pulang. Dalam hati Pak Pandir sudah berkira-kira untuk menunjuk-
nunjuk kereta itu di hadapan Pak Kadok. Tapi, tak sampai satu jam,
Pak Pandir datang semula ke kedai kereta tadi dengan muka merah
padam.

"Apa ni Encik, jual kereta dah rosak!" si penjual kereta berasa
sangat hairan.

"Cuba Encik tengok lampu tepi ni, asal saya nak belok, tak pernah
elok, asyik berkelip-kelip je!"

@llif
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 125
Age : 27
Location : BP, JB
Intake : Julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile http://www.myspace.com/crime_skaters

Back to top Go down

Re: PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by Guest on Thu 13 Mar 2008, 6:19 pm

HaHaHa...


tu lampu signal la pak pandir oik!!!

tu lah hakikatnye pak pandir....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by ibnu_laden on Sat 31 May 2008, 12:14 pm

pak pandir culture shock...
festime g bandar kot

ibnu_laden
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 682
Age : 30
Location : sd
Intake : sd
Registration date : 2008-03-12

View user profile

Back to top Go down

Re: PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by qaleq on Tue 03 Jun 2008, 7:49 pm

pe no flat kete waja 2?

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by LuncaiGreat on Wed 04 Jun 2008, 4:55 pm

HEHEHEHE...nk beli no ke pe qaleq...

_________________

LuncaiGreat
Guru Kanan
Guru Kanan

Number of posts : 1018
Age : 29
Location : johor bahru
Intake : jan 2005
Registration date : 2008-03-07

View user profile http://www.sit04.tk

Back to top Go down

Re: PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by qaleq on Thu 05 Jun 2008, 1:07 pm

aku nk check... dia punye no enjin

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: PAK PANDIR DAN WAJA SILVER

Post by Sponsored content Today at 12:23 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum