Kena Hormat Orang Tua

View previous topic View next topic Go down

Kena Hormat Orang Tua

Post by @llif on Thu 13 Mar 2008, 6:11 pm

ada satu ari tu aku pegi kedai ngan kakak aku.. masa tu kitorang budak lagi la..kitorang pegi naik basikal tua ayah aku yang boleh tahan la beratnya.. kakak aku yang bawa, aku bonceng je kat belakang.. on the way nak balik kitorang nak memotong sorang tua ni... memang tak sampai hati kitorang tengok dia jln sorang-sorang...masa tu barang yang kami beli pun kira penuh satu basikal la... so masa nak potong dia tu, kakak aku dengan penuh hormatnya menegur orang tua tu sambil berkata "kami pi dulu ya pakcik..." orang tua tu pun kata "hati-hati bawak basikal tu..." tak sampai satu meter pun lepas tu tiba-tiba gedebammmm...basikal yang kami naik tu terbalik depan orang tua tu... punya la malu Tuhan saja yang mengetahui...dah la tu sakitnya aku kena hempap ngan beskal tua ayah aku tu...

@llif
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 125
Age : 27
Location : BP, JB
Intake : Julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile http://www.myspace.com/crime_skaters

Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by Guest on Tue 18 Mar 2008, 1:27 am

ni citer btol ko ke LABU??? hahahaha.... cian ko... mesti ko tergolek cam nangka bucuk ek??? kui kui kui.. lol!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by zamnimax on Tue 18 Mar 2008, 2:42 am

so moral of the story???

ko ni kan cbe le cite smpai abiz lu...
cite ko t'gntg...
pe le...
:p

zamnimax
Murid bijak darjah 1
Murid bijak darjah 1

Number of posts : 14
Age : 29
Location : Negeri Sembilan
Intake : Januari 2006
Registration date : 2008-03-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by ibnu_laden on Sat 05 Apr 2008, 12:50 pm

em....
aku paham

ibnu_laden
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 682
Age : 30
Location : sd
Intake : sd
Registration date : 2008-03-12

View user profile

Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by zackmuska on Fri 11 Apr 2008, 12:20 pm

aku xphm la...adeh....wat hepeng?????

zackmuska
V.I.PeaMerS
V.I.PeaMerS

Number of posts : 507
Age : 30
Location : Somewhere
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-05

View user profile http://www.polimuadzam.edu.my

Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by ikillmyjuliet on Fri 11 Apr 2008, 1:24 pm

lalalalaaaa.....

ikillmyjuliet
Guru Disiplin
Guru Disiplin

Number of posts : 972
Age : 28
Location : kuantan
Intake : julai06
Registration date : 2008-03-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by qaleq on Thu 05 Jun 2008, 1:59 pm

org tua termsuk la y tua sehari dr ko kn

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: Kena Hormat Orang Tua

Post by Sponsored content Today at 4:32 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum