Macam mane nak masuk kedai? (Dalam B.Inggeris)

View previous topic View next topic Go down

Macam mane nak masuk kedai? (Dalam B.Inggeris)

Post by @llif on Thu 13 Mar 2008, 6:00 pm

Ade 2 orang budak bername Abu dan aliAbu ade dalam kedai itu
(kedai ape2 pun boleh)

Ali mahu masuk dalam kedai itu tapi.......ade guard yang hanyer paham b.inggeris aje

Ali tidak tahu bagaimana nak cakap dalam bahasa inggeris(sebab dier tak pernah pergi sekolah pun)dan kadang2 Ali nie suka jalan laju-laju

Bagaimanakah Ali mahu masuk dalam kedai?

jawapanyer: begini,Ali fikir sambil jalan sekeliling kedai itu.Makin lame makin laju

selepas itu,Ali berasa pening sangat dan berkata "Ooooopening....."guard tu bukaklah pintunyer sebab terdengar Ali kate open
tapi Abu dah keluar dari kedai itu 4 jam lepas

Ali pun nangis di atas lantai(kesian dier)

The End

@llif
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 125
Age : 27
Location : BP, JB
Intake : Julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile http://www.myspace.com/crime_skaters

Back to top Go down

Re: Macam mane nak masuk kedai? (Dalam B.Inggeris)

Post by Guest on Thu 13 Mar 2008, 6:06 pm

Oik... ntah apa2 ko melalut ni ek...

ni lawak ko cipta sndiri ko??

lawak BIGO ni....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Macam mane nak masuk kedai? (Dalam B.Inggeris)

Post by qaleq on Thu 05 Jun 2008, 3:09 pm

entah la aku pn xfhm

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: Macam mane nak masuk kedai? (Dalam B.Inggeris)

Post by Sponsored content Today at 12:25 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum