cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

View previous topic View next topic Go down

cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

Post by isotonik on Thu 13 Mar 2008, 4:40 pm

Sebenarnye cara menjawab tepon yang kite amalkan adelah salah (ye ke?...) dan kebanyakannye sama..
terpikir kah anda untuk menjawab dengan jawapan yang betul.jadi disini kite akan cube untuk menukarkan jawapannye (tak le korang boring sangat kalu jadi operator)

1.soalan: haloo.may i speak to ain please?
jawapan: maap.sini bukan balai polis.

2.soalan: haloo, siapa disana?
jawapan: ntah. saya kat sini,mane le saya tau sape kat sane..

3.soalan: haloo,boleh saya bercakap ngan bapak awak?
jawapan: nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.

4.soalan: haloo,boleh sambungkan ke nombor 323?
jawapan: maap cik,nombor tak boleh disambung,hanye boleh dicampur.

5.soalan: haloo,mak ade rumah?
jawapan: mak takde rumah.bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

6.soalan: haloo ain,buat ape tu?
jawapan: kan ke saya tengah bercakap ngan awak kat tepon ni..

7.soalan: boleh saya bercakap ngan ain ?
jawapan: maap.nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye... .time kacih.

8.soalan: haloo.tolong panggilkan ain. saya nak bercakap dengannye.
jawapan: sila panggil sendiri.saya sibuk.maap

9.soalan: halloo... ...
jawapan: haloo.pusat sakit mental disini.anda ingin mendaftar?

10.soalan: haloo.saya nak tumpang bertanya...
jawapan: maap.ini bukan kaunter pertanyaan.

11.soalan: haloo.betul ke ini nombor 3234412?
jawapan: sila dail sekali lagi.kalu saya masih menjawab betul le tu.

12.soalan: assalammualaikum...
jawapan: waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib)

hehehehe....

isotonik
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 52
Age : 27
Location : pahang
Intake : julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile

Back to top Go down

Re: cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

Post by @llif on Thu 13 Mar 2008, 5:21 pm

k mok nanti kau tpn aku2 wat mcm 2....

@llif
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 125
Age : 27
Location : BP, JB
Intake : Julai 2007
Registration date : 2008-03-10

View user profile http://www.myspace.com/crime_skaters

Back to top Go down

Re: cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

Post by qaleq on Thu 05 Jun 2008, 3:21 pm

kalu tpn bomba nk cmner ?

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

Post by nurul nadiya on Mon 09 Jun 2008, 4:32 pm

hahahhaa...
nanti kita try gak la...
huhuhuhhu

nurul nadiya
Murid bijak darjah 2
Murid bijak darjah 2

Number of posts : 41
Age : 28
Location : jay bee
Intake : january 2007
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://www.friendster.com

Back to top Go down

Re: cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

Post by qaleq on Tue 08 Jul 2008, 2:17 pm

ofc aku setiap hari dibanjiri panggil telefon

qaleq
Pelajar Cemerlang
Pelajar Cemerlang

Number of posts : 1519
Age : 30
Location : Kuala Lumpur
Intake : Jan 2005
Registration date : 2008-04-22

View user profile http://www.qaleq.sosblog.com

Back to top Go down

Re: cara jawab tepon..time2 busy giler...hehehehe....

Post by Sponsored content Today at 9:29 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum